Informativa sui Cookies



A FORAS SAS FAULAS ITALIANAS DAE SAS ISCOLAS SARDAS!





1380193_613705408668363_702682733_nS’iscola italiana sighit a avelenare sa cussèntzia de sos pitzocos sardos, insinzande·lis fàulas a pìgiu de sa limba e de s’istòria issoro. In su libru de s’editore Giunti: “Poster, in giro tra i saperi” pro sa classe V de s’iscola elementare, in sa pàgina 96, b’at iscritu chi su sardu est unu “dialetto” comente su napoletanu o su milanesu. Custa cosa est fàula pro sa linguìstica pro medas motivos:

1- Ca totu sos linguistas de su mundu cunsiderant su sardu una limba a banda dae sos limbàgios italo-romanzos.
2- Est fàula pro sa lege italiana, ca sa 482 de su 1999 reconnoschet su sardu comente una “minoria linguìstica istòrica tutelada dae sa Repùblica”.
3- Est fàula ca sos sardos cunsiderant su sardu una limba e la bolent ufitziale che a s’italianu in unu regime de bilinguìsmu perfetu.

Pedimus a totu sos maistros e a sas famìlias sardas chi pesent sa boghe pro fàghere a manera chi sas iscolas non sèberent cussu libru o àteros libros chi prenant sa conca de sos pitzocheddos de fàulas.

La scuola italiana continua ad avvelenare la coscienza dei ragazzi sardi, insegnando loro bugie per quel che riguarda la lingua sarda e la storia della nostra isola. Nel libro dell’editore Giunti: “Poster, in giro tra i saperi” per la classe V delle scuole elementari, a pagina 96, c’è scritto che il sardo è un “dialetto” come il napoletano o il milanese. Questa è un’evidente bugia per diversi motivi:
1- Perché tutti i linguisti del mondo considerano il sardo una lingua distinta dai dialetti italo-romanzi.
2- É una bugia per la legge italiana, perché la 482 del 1999 riconosce il sardo come “minoranza linguistica storica tutelata dalla Repubblica”.
3- É una bugia perché gli stessi sardi la considerano una lingua e vogliono renderla ufficiale alla pari con l’italiano in un regime di bilinguismo perfetto.

Chiediamo a tutti i maestri e alle famiglie sarde che facciano sentire la loro voce per fare in modo che le scuole non adottino questo libro o altri libri simili che riempiono la testa degli studenti di fesserie.

Assòtziu Su Majolu Scida – Giòvunus Indipendentistas
Assòtziu Su Majolu
SCIDA – Giòvunus Indipendentistas

Be the first to comment on "A FORAS SAS FAULAS ITALIANAS DAE SAS ISCOLAS SARDAS!"

Leave a comment

Your email address will not be published.

*